Lite News :D

Nejdå, bara skoja ^^

har inte SÅÅ mycket att berätta om, tänkte bara dra dagen i snabba drag :D

Har varit med min kompis till en annan kompis, som jobbar i den lokala grillen här, hon bjöd hem oss på kaffe, vilket verkligen var uppskattat, då vi har druckit granulatkaffe ("Näskaffe" som det också kallas) i flera dagar.. Det jag inte visste var att vi skulle bli med henne och handla.. och jag trodde att det skulle vara mat o så till henne, men ack så fel jag hade.. det var mest fikabröd o så till oss (blev en mjuk pepparkaka och Vienetta glasstårta)
Men men, sen kom vi till henne, och hennes katter nästan slängde sej på mej och var sååå kjelsjuka :P
Sen var det dags för kaffe, och det var nog det godaste jag har druckit under HELA veckan. Kan inte undervärderas.. det var nog Månadens godaste också :D

Sen så kom vi hem, och jag hoppade ganska snart in i duschen, och jag njöt verkligen av duschen. Vet inte om det ens är lagligt att vara sååå nära en orgasm bara genom att duscha alltså ^^

Men men, det var min dag det..

Ha det gött! /Björn A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0