Därför hade Molly och Eric pussförbud

Molly Sandén avslöjar i "Förkväll" om varför hon och pojkvännen Eric Saade inte pussades på efterfesten till Melodifestivalen i lördags.
- Vi bestämde det tillsammans. Jag tror det är bra förhållandet om man håller det privat, säger Molly i programmet.

 

Molly Sandéns pojkvän Eric Saade var den förste som gick vidare direkt till Globen med sin låt ”Manboy” i delfinalen i Sandviken. När resultatet lästes upp fick tv-publiken se en jublande Molly Sandén kasta sig om halsen på en vän i hennes närhet.
När den ”Let’s dance”-aktuella sångerskan är gäst i ”Förkväll” berättar hon att hon bröt ihop av lycka i den stunden.
- Åh gud vad jag gjorde bort mig. Folk måste tro att jag är ett psykfall.
Det var så mycket känslor och spänningar som bara släppte, säger hon i programmet.

Hade pussförbud

Molly Sandén berättar också att hon och pojkvännen hade bestämt att de skulle ha pussförbud på efterfesten i Sandviken.
- Vi bestämde det tillsammans. Jag tror det är bra förhållandet om man håller det privat, säger Molly i programmet.
Och hon får medhåll av Bert Karlsson som också är gäst i programmet.
Han säger att det kan få negativa konsekvenser om man är för öppen med känslorna i liknande situationer.
- Vi såg ett tråkigt exempel på det med han i "Idol", säger skivbolagsdirektören och syftar på händelsen då Erik Grönwall vann ”Idol”-finalen i Globen och flickvännen gick upp på scenen i direksändning. Efteråt fick hon ta emot mycket kritik för sitt agerande av folk som tyckte att hon skulle ha låtit Erik få ha sin stund för sig själv.

Min kommentar: Äntligen lite ungdomar som vet hur man uppför sej, och nej, Molly, jag tror inte att du är ett psykfall. Ta era pusskalas privat, och håll er för er själva när ni kan, det tjänar ni båda på.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0