PARTY :D

Ikväll ska jag på party, eller "privatfest" som våra "fina" bloggare skulle kalla det.. liksom, det verkar som att dem tycker att en hemmafest är mindre fin än en kväll på fucking stureplan.

Men det är faktiskt soft att dricka mitt i veckan ibland. Det är inte så att jag är värsta alkisen och dricker flera gånger per vecka, men ja, jag gillar väl att ta nån fest någon gång då och då. =)
Ska till Lysvik, vilket jag tror ligger typ utanför Sunne om jag inte är HELT ute och cyklar i swimmingpoolen. XD
Det är så att Birgit (En killkompis) och Rakel(Jag) får finbesök från Oslo idag. Drottning Ingrid (ännu en killkompis). Ska bli kul att träffa honom igen.

Men men, det var allt jag har att skriva om just nu.

Puss o kram och nyp i stjärten ;)

//Björn A

Kommentarer
Postat av: Becca

detä r alltid lika kul att trilla in på en gay blogg :)

hur står det till?? =)

2010-09-27 @ 15:19:34
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0