"hemma" då :P

De som jag skriver med vet i alla fall vad jag menar med "hemma".. så...nu får ni reda på vad det är :D

Det är så att jag har varit hundvakt med min bästa vän sen en vecka tillbaka.. och vi bor i hennes mammas lägenhet.. Ser det mer som hem än vad det är hos mina föräldrar.. men det är väl för att jag trivs bättre för mej själv, med endast de jag gillar XD

Igår var det då Final i Melodifestivalen 2010, och som förutspått så vann Anna Bergendahl.. kan inte riktigt säga att jag är nöjd med det.. men det kan samtidigt vara bra att vi skickar en låt som jag inte gillar, då kanske det går rentutav bra =) Om man räknar, så har de låtar jag gillat de senaste åren kommit Bott15 så XD

Nu ska jag i alla fall ta och lägga mej och läsa lite i New Moon (kommer inte på vad den heter på svenska) och sen blir det att sova.. :D

Kommentarer
Postat av: Sara

När jag hör din röst heter den på svenska :D Eclipse är bäst ^^

2010-03-15 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0