Jag= BuffyNörd XD

Har på typ drygt 1,5 månader snart kollat klart på allt som har med Buffy The Vampire Slayer att göra.. Inte serien Angel dock.. tycker den är lite jobbig.. jag gillar mer Buffy och dem än Angel, Cordelia och Wesley, det är säkert nån jag har glömt, men det skiter jag i XD

Nu har jag i alla fall kollar på 2/6 av säsong 7, och den är ganska jobbig att kolla på.. då den är ganska djup, eller i alla fall djupare än tidigare säsonger..

Idag har jag typ varit ensam i lägenheten, i alla fall mellan 10-15.. var ganska jobbigt.. då jag inte har haft något att göra.. men nu ska jag i alla fall snart gå och lägga mej, varför jag är såhär trött vet jag inte.. men ändå.. det är ju inte så att klockan är 7 på kvällen så :D

Lägger in en trevlig låt som ni kan lyssna på i alla fall.. det är från Buffy, då hela avsnittet är som en musikal..


RIP Tara Maclay 1980-2002

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0