Yay us :P

har varit überseriösa idag.. har städat HELA lägenheten och "storhandlat" lite :P Så nu sitter man i ett rent boende och har mat i kylen XD

Annars har det inte hänt så mycket.. ni vet ju inte hur det ser ut här, men jag tänkte att jag skulle ta lite kort eller göra en liten film, om nu min roommate tillåter det vill säga ^^

Hunden är i alla fall i slutskedet av löpningen, så henne kanske vi slipper snart.. är lite tudelat hur det kommer att bli.. ena sidan ska det bli skönt att slippa ylningarna på morgnarna, men samtidigt så kommer det vara lite tomt.. hon är ju så kelsjuk så man dör ^^

Jepp jepp, men det var min dag i lite snabba drag... tror inte det blir sååå kul att läsa om när jag stod och diskade eller dammsög direkt XD

Ha det gött! /Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0