Bilderna från igår =3

Här kommer bilderna som jag tog igår, och en liten förklaring av vad de föreställer XD


Entrén till nya "storskolan", där jag kommer att gå till hösten. *Sidonot- Skolan invigs av kungen, dagen innan min födelsedag, den 8 September närmare bestämt*


Till vänster om Entrén, tycker det är lite snyggt och coolt att övervåningen sticker ut från resten av skolan.


Sidan, med "höghusen" i bakgrunden.


"Höghusen" Finns inte mycket att säga om dem, men jag trodde att det skulle bli en ganska snygg bild :P


"Bryggan" På sommrarna är detta "stället" att gå till för party :D


I bakgrunden är det gamla Älvstrandsgymnasiet, där jag gick och tog studenten för snart 2 år sen. Tycker det ser lite kul ut att det är tillträde förbjudet, då detta är en skola ^^ Självklart har eleverna tillträde, men det ser ut som att de inte har det XD


Uvån och bron som leder över. Och såklart så är ju höghusen med i bakgrunden XD


Blinkenbergsparken. Bara att skylten var med tycker jag gör att bilden blir snygg.. men det är inte mycket till park om jag får säga det själv. Mest en väg igenom gräset, en scen och lite blommor. Det är typ allt :D


Random lekplats, vid "pappas lägenhet, som har ingången bakom rutschkanan ^^

Men men, det var typ det jag fotade, eller, det fanns ett par kort kvar.. men det blir så himla mycket då.

Nu ska jag ta och läsa färdigt "så länge vi båda andas" som är den fjärde och sista delen i Twilight-serien. Och jag tycker att ni ska läsa dem, innan ni ser filmerna. jag såg twilight under tiden som jag läste den boken och new moon såg jag innan jag ens börjat med den boken. Jag kan säga att jag blev besviken när jag läste klart böckerna. Det är sååå mycket som inte kommer med. Men nu är jag som sagt nästan klar med de böckerna.. då ska jag sätta tänderna i (SKÄMT!! fattar ni?? Vampyrer- Sätta tänderna i XD) Roslund/Hellström- böckerna, som jag iofs har läst den fjärde redan.. men det ska bli kul att läsa serien i från början, så att jag förstår den fjärde boken bättre :D

Tills nästa inlägg.. Ha det gôtt och ta hand om er! /Björn A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0