Lady Gaga bjöd in ett fan till restaurangen

Lady Gaga överöser sina svenska fans med kärlek.

Sent i går kväll fick en autografjägare en oförglömlig inbjudan av stjärnan.

Lady Gaga är känd för att måna otroligt mycket om sina fans.

I går efter konserten i Stockholm visade hon en hängiven autografjägare sin omtanke.

Stannade till

I en svart van med tonade rutor anlände hon till restaurangen Beirut café. Vakterna höll sig tätt intill popdrottningen och banade vägen fram till ingången.

Men när ett fan sträckte fram sitt block och bad om en autograf stannade hon till.

Till autografjägarens stora förvåning bad hon honom komma med in till restaurangen för att få en signatur.

Bjöd på pizza

Det inte första gången Lady Gaga visar stor omtanke till sina mest ivriga beundrare.

I november i fjol när hon åt på en pizzeria i Hollywood bjöd hon alla köande fans på pizza, skriver People.

– Jag hoppas ni är hungriga... ät upp, jag älskar er, skrev Lady Gaga på sin Twitter efteråt.

 

Min kommentar om detta:

Är hon inte en stjärna som VERKLIGEN är mån om sina fans? För min del så skulle jag kunnat döda för att få vara det fanet.. :P

Det är såhär stora stjärnor ska bete sej, inte vara värsta divan och typ dissa sina fans, för då tappar man lätt intresset, tro mej, jag vet.

Lady GaGa växte ytterligare i mina ögon nu, och hon är som många tror, Madonnas tronföljare. Om hon nu inte redan har tagit över kronan vill säga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0