Trevlig kväll då :P

Har nu precis satt fötterna innanför dörren här i lägenheten. Har nämligen varit hos "pappa" och fått oss nyponsoppa och glass. På tal om "VI", ni har ju inte ens sett bild på min "man". Därför lägger jag in en bild på henne och mej :P



Sen, på tal om det.. vi har ett ombytt förhållande kan man säge :D Jag är hennes fru och hon är min make. XD liiite flippat kan man säga. Men det känns verkligen som vi är Man & Hustru, då vi bor tillsammans, har typ "delad ekonomi" och INTE har sex.. för det har ju tydligen inte gifta par. XD

Tog med kameran förut också (har nämligen "lånat" familjens kamera). Fotade lite granna här i Hagfors. Bara för att ha något att göra liksom. Blev lite bilder på nya storskolan, som jag för övrigt ska börja i till hösten, då jag ska läsa till underskötare på KomVux. Sen fotade jag lite random naturbilder och lite annat.. kommer nog in ett inlägg senare med bilderna, då jag inte orkar att gå till jackan och hämta kameran. ^_^

Men men, nu sitter jag här och skriver lite och äter lite godis och dricker cola, fick sånna där extrema begär på dessa 2 förut så det var inte klokt.

Tills nästa inlägg: Ha det gôtt och ta hand om er! /Björn A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0